Direktlänk till inlägg 17 oktober 2014

Äntligen! :D

Av Minna Söderkvist - 17 oktober 2014 13:17

JA, ÄNTLIGEN FREDAG!!    

Ja, nu ni. Nu är det fredag. Och det är sista dagen på gamla skolan, har gjort ett farväl. 

De kanske lär se mig ibland, liksom bor ju väldigt nära. Nu blir det helg, mysa med familjen blir det. Sen blir det Måndag, då blir det nya skolan. Det ska bli kul!   

Jag hoppas ni har haft det en bra vecka, och hoppas ni får en underbar helg. 

Jag vill ju bara att det ska bli Måndag   

Men jaha, det var det.. 

Ha en jätte bra och underbar helg alla nu c: 

 
 
Ingen bild

Mammutti

21 oktober 2014 01:16

Hej gumman, jag halkade in på en blogg om en 14-årig tjej som gillar Kuwaii och manga, här kommer hennes bloggadress: http://wilmas-world.bloggplatsen.se/! Tycker du ska kolla in den! Kram mammutti!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minna Söderkvist - 23 oktober 2014 19:19

Jag lovar att gå till skolan trots att mitt liv där är ett helvete varje dag.  Jag lovar att försöka stå ut med att alla tjejer hatar mig trots att jag aldrig gjort dem något.  Jag lovar att försöka stå ut med att vara ensam varje rast och låtsas...

Av Minna Söderkvist - 16 oktober 2014 20:44

Mobbing/Byta skola.. Jag fattar inte varför mobbning ska finnas. Jag blir mobbad i skolan, är riktigt utsatt. Tycker synd om dom som blir mobbade, men jag tycker inte synd om mig själv. Är inte så som person, kan inte tycka synd om mig själv..     ...

Av Minna Söderkvist - 3 oktober 2014 15:49

Hej, idag har det varit ganska bra. Men ändå inte, har inte mått så bra. Kan vara för skolan. Inte vet jag. Men hoppas ni har haft det bra idag    ...

Presentation


Hej!
Min blogg kommer handla om mig och mitt konstiga liv..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket djur tycker ni mest om?
 Häst
 Katt
 Hamster
 Hund
 Pingvin
 Sköldpadda

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards